czwartek, 16 maja 2013

Jak to było z akcentem nordic walking w Laskowie i Janowcu

rozgrzewka
Artykuł o nas w tygodniku Pałuki nr 20 str .18



Na 13 maja zaproszono mnie wraz z Janem serwis menem drużyny na rozruch wiosenny do uroczej małej niepublicznej szkoły w Laskowie.
Przedtem jednak zwiedziliśmy bibliotekę w Janowcu Wlkp z której inicjatywy zorganizowano to spotkanie w tygodniu święta bibliotek.





Byliśmy zaskoczeni frekwencją (33 osoby) jak i spotkaniem starych znajomych z tras w tym Danki Mróz wielokrotnej Mistrzyni Polski w NW.W wielkim skrócie opowiedziałam o historii nordic walking i zasadach po czym po krótkiej rozgrzewce wyruszyliśmy w teren.Jakie piękne są te nasze małe wsie i Laskowo do nich należy ma śliczne jezioro,stary kościół,pałac,maleńka remizę,wspaniałą zieleń i pewnie wiele innych atrakcji,ale w tak krótkim czasie nie udało mi się dostrzec wszystkiego.

jezioro Łopienno




Nasz marsz trwał około godziny po czym wróciliśmy pod szkołę gdzie niektórzy wykonali ćwiczenia rozciągające wskazane po takim marszu.Dla uczestników przygotowano kiełbaski z grilla i zakończyliśmy spotkanie wspólną biesiadą. Dostałam bardzo ładną pamiątkę od organizatorów w postaci książki z pięknym wpisem.


grillujemy

piękne podziękowanie dla mnie od organizatora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.