sobota, 26 stycznia 2013

Akcja ZAUWAŻ MNIE z naszym skromnym udziałem bo trzeba uczyć młodzież wspierania cennych inicjatyw



Jadwiga Grochowalska twórczyni akcji ZAUWAŻ MNIE





1.02.2013
piątek
2.02.2013
sobota
3.02.2013
niedziela
4.02.2013
poniedziałek
5.02.2013
wtorek
6.02.2013
środa
7.02.2013
czwartek
8.02.2013
piątek
9.02.2013
sobota
10.02.2013
niedziela
11.02.2013
poniedziałek
12.02.2013
wtorek
13.02.2013
środa
14.02.2013
czwartek 




Członkowie naszej drużyny 7 lutego też będą mieli swój mały udział w akcji Zauważ Mnie organizowanej już po raz kolejny przez p.Prezes Stowarzyszenia ludzi Cierpiących na Padaczkę Jadwigę Grochowalsk.To akcja organizowana z co raz większym rozmachem,a miejąca na celu zwrócenie uwagi na problemy ludzi chorych w szczególności na padaczkę.Ja sama jestem osobą niepełnosprawną i w takiej kategorii zawsze startuje i miałam już nie jednokrotnie przyjemność spotykania się i startowania z p.Jadwigą Grochowalską twórczynią tej wspaniałej akcji zawsze jednak w jej cieniu bo to zdobywczyni pierwszych miejsc.Wojowniczka nie tylko w nordic walking,ale w  sprawach ludzi chorych.Tym razem p.Jadwiga pokona 471,20 km w ciężkich warunkach bo zima w pełni.Jest to wielki wyczyn kto nie wierzy niech spróbuje pokonać choć jeden ponad trzydziestokilometrowy etap.Bohaterka wędrować będzie od Wrocławia po Koszalin 14 lutego w dniu ludzi chorych na padaczkę dotrze do celu wędrówki gościnnego i znanego z wspierania nordic walking Koszalina.Życzymy zdrowia,kolejnych sukcesów i do zobaczenia już nie długo na trasie - okolicznościowe koszulki już mamy.Tym razem nasz powiat jest też zaangażowany w tą wspaniałą akcje bo 7 lutego trasa p.Grochowalskiej wiedzie z Obornik do Wągrowca,a dzień później z Wągrowca do Chodzieży. Chętni do marszu nadal mile widziani.Nasza drużyna przygotowała niespodziankę dla p.Jadwigi mamy nadzieje,że się spodoba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.